Поширенні запитання

В мене не прив'язується карта. Чому?

До основних причин, через які ваша карта може не прив’язуватись до вашого облікового запису, відносяться:

  1. відсутність підключеної опції 3D-Secure;
  2. наявність обмеження на стороні банка (в цьому випадку звертатись до банку, що обслуговує);
  3. карта заблокована через фродову причину (таке може бути, якщо ви прив’язуєте не свою картку).

Як розпочати поїздку на велосипеді?

Для того, щоб розпочати поїздку, ми рекомендуємо вам включити Bluetooth на вашому пристрої перед початком сканування QR-коду замка або вводу ID замка вручну. Це пов’язано з тим, що замки працюють у двох режимах (GPRS та BLE) та ввімкнений Bluetooth значно підвищує ймовірність успішного розблокування.

Після того, як ви підготували ваш пристрій, запустіть додаток та натисніть кнопку “Сканування”, що розташована знизу на головному екрані. Дайте додатку згоду на доступ до вашої камери, після чого проскануйте QR-код з замка велосипеда.

Як альтернатива, натисніть на “Ввести ID”, після чого введіть номер, що розташований під QR-кодом, вручну. На екрані з’явиться прогрес-бар, а вам буде необхідно почекати деякий час поки замок відкриється.

ВАЖЛИВО: замок може утримуватись спицею, тому якщо на екрані вашого мобільного пристрою почався відлік часу поїздки, спробуйте посмикати замок вручну. При невеликому зусиллі замок відкриється.

Також ми рекомендуємо перед поїздкою переконатись в тому, що у вас встановлена актуальна версія додатку.

Чому замок може не відкритися?

Причин, через які може не відкритися замок після сканування може бути декілька. Як основна – на вашому пристрої вимкнений Bluetooth, а велосипед знаходиться в зоні слабкого GSM сигналу. В такому випадку рекомендуємо ввімкнути Bluetooth та спробувати ще раз.

Іншою причиною, чому замок не відкрився після зображення екрана очікування при тому, що на ньому засвітився блакитний світлодіод – замикання дуги замка спицею заднього колеса велосипеда. В такому випадку рекомендуємо вам спробувати потягнути ручку до верху після відправлення запиту на відкривання замка.

Що таке сервісні зони і зони забороненого паркування?

У додатку користувачу відображаються сервісні зони для велосипедів та зони забороненого паркування.

Чорною лінією визначена сервісна зона для велотранспорта. Жовтою – сервісна зона для електросамокатів.

Червоним відокремлені зони забороненого паркування. В цих локація користувач може призупиняти поїздку (режим “Пауза”), а також примусово завершувати поїздку тільки в тому випадку, якщо велосипед технічно несправний та у користувача немає можливості дістатися сервісної зони.

У випадку спроби завершення оренди в зоні забороненого паркування, поїздка буде переведена в режим “Пауза”, а користувач буде інформований про необхідність повернення транспорту в сервісну зону протягом 24 годин.

Під час завершення оренди користувач повинен переконатися, що він знаходить в сервісній зоні та поза зонами забороненого паркування.

Якщо транспортний засіб має технічну несправність, що не дозволяє повернути його в сервісну зону, погіршення самопочуття користувача, користувач може завершити поїздку примусово через мобільний додаток поза сервісною зоною або в зоні забороненого паркування, вказавши при цьому причину примусової зупинки.

Як завершити поїздку на велосипеді?

Для завершення поїздки на велосипеді необхідно припаркувати транспорт в місці, де він не заважатиме руху пішоходів чи автомобілів.

Важливо: категорично забороняється залишати транспорт на закритих територіях, доступ до яких обмежений, а також в під’їздах, тамбурах або інших замкнених приміщеннях! У випадку порушення даного правила користувач буде оштрафований згідно з правилами сервісу.

Після правильного паркування велосипеда, потягніть важіль на замку, що розташований над заднім колесом під сидінням донизу та дочекайтесь поки загориться блакитний діод та пролунає подвійний звуковий сигнал. Світло та звуковий сигнал означають, що замок успішно передав на сервер інформацію про завершення поїздки. Після цього переконайтесь, що поїздка була завершена у додатку.

Якщо замок закривається до половини, скоріш за все ви впираєтесь у спицю колеса – посуньте велосипед трохи вперед та спробуйте ще раз.

Якщо поїздка не завершилась, необхідно звернутись до в службу підтримки сервісу. Після завершення поїздки кошти будуть списані з платіжної карти.

Що робити, якщо я побачив велосипед з відкритим замком, якого немає на карті?

Скоріш за все велосипед відкрив інший користувач помилково або на ньому не була завершена поїздка. Рекомендуємо почекати і якщо користувач не з’явиться протягом декількох хвилин закрити замок та дочекатись подвійного звукового сигналу. Після цього ви можете орендувати даний велосипед і почати свою поїздку, відсканувавши QR-код на замку.

Я бачу велосипед з закритим замком, але його немає у додатку на карті.

Можливо велосипед, який ви бачите, вже кимось заброньований або на нього поскаржився інший користувач, як на несправний. В обох випадках, на жаль, даний транспорт буде тимчасово недоступний для оренди. Ви можете пошукати інший велосипед, що знаходиться недалеко від вас, та забронювати його заздалегідь, щоб встигнути до нього дістатися.

Як перевести велосипед в режим "Пауза"?

Щоб поставити велосипед на паузу, вам необхідно обов’язково натиснути кнопку “Пауза” у додатку (не залежно від того, який тип тарифікації у вас обраний), дочекатись сповіщення в інтерфейсі додатку про готовність до переходу в режим очікування і тільки після цього закрити замок. В іншому випадку оренда буде завершена автоматично. Увага! Час в режимі “Пауза” тарифікується згідно з обраним абонементом або разовим тарифом (20 грн/30 хвилин).