ПРО НАС

  • Зручний додаток
  • Вигідні абонементи
  • Багато локацій
  • 4000 0
    Велосипедів
  • 1500 0
    Самокатів
  • 350 0
    доступних локацій
  • 5000 0
    оренд/день
  • 350000 0
    клієнтів
bikenow - українська система громадського велопрокату
Наші переваги

Ми працюємо заради безпечного та комфортного пересування містом найекологічнішим видом транспорту

  • Гнучкі тарифи
  • Доступність велосипедів 24/7
  • Зручний додаток
  • Понад 2000 велосипедів
Історія компанії
як все починалось
Початок роботи Nextbike.kyiv
В Києві відбувся тестовий запуск безстанційного прокату велосипедів Nextbike (байкшерінг).
На відміну від багатьох європейських міських прокатів, в Києві впроваджується безстанційний (або безтермінальний) прокат велосипедів. Для паркування велосипедів не використовуються металеві стовпчики та спеціальні термінали.
Розширення мережі
Вдало відкрила новий сезон. Компанія додала декілька десятків локацій. Збільшено велопарк. Подаються документи на участь в інвестиційному конкурсі, за результатами якого переможець повинен забезпечити місто достатньою кількість велосипедів та локацій. Перемога в конкурсі.
Робота під час карантину
У зв'язку з поширенням пандемії COVID-19 та введеним карантином компанія розпочала сезон раніше. Під час карантину в місті було відкрито понад 20 локацій та надана спеціальна ціна на абонементи.
Ребрендінг
Керівництво компанії приймає рішення змінити ім'я, додаток та бренд велосипедів. Перевагу було надано вітчизняному виробнику. Компанія nextbike.kyiv стає bikenow. Додаються декілька тарифів, зменшується ціна на нерегулярні поїздки, більш зручний додаток, збільшується кількість велосипедів.
logo-smena-2
Січень 2022
Щоб вам було зручніше користуватися послугами Bikenow, ми допрацювали наш додаток. А також, оновили логотип на більш сучасний.

Як ми придумали bikeNOW

Декілька років тому під час поїздки до Китаю, нас дуже зацікавив місцевий сервіс байкшерингу Mobike, OFO.

Ми пропонували їм співпрацю, але всі вони відповідали, що вони не мають у планах розвитку в Україні.

Повернувшись до України, ми знайшли велоактивіста Олексія Кушку, який також горів цією ідеєю. Домовилися спробувати запуск проекту із німецькою компанією Nextbike. Домовившись із міською владою, отримали дозвіл на запуск пілотного проекту байкшерингу у Києві на 200 велосипедів.

Через рік влада оголосила про конкурс на запуск байкшерингу і самокатів вже на 2000 велосипедів.

Розраховуючи на надійних німецьких партнерів Nextbike GmbH, ми планували це реалізувати разом з ними. Довго опрацьовуючи мільйон деталей та умов конкурсу, фотографуючи кожні з дозволених 320 місць велопарковок, погоджуючи їх із владою, потім змінюючи місця, які місто не підтвердило, ми вийшли на фінішну пряму. Вартість участі у конкурсі була великою, але підйомною трохи більше 100 тис. євро, які були переведені до бюджету Києва на розвиток велоінфраструктури.

І тут як грім серед ясного неба німецькі партнери оголосили, що вартість велосипедів зросла на 50%. Ми були в шоці!

Олексій Кладов, співзасновник компанії Будпрокат, запропонував купити велосипеди в Китаї, підготував дорожню карту виробників велосипедів і ми вирушили в дорогу.

Вибравши хороші за якістю велосипеди, ми не залишали надії домовитися з німецькими партнерами щодо повернення до попередніх цін. Але німці довгоочікувано постійно відкладали зустрічі, переносили їх, і так тривало майже 4 місяці. Фінальна пропозиція була дорожчою від ціни, закладеної в наш бізнесплан, на 40%. В результаті, головною метою німецької компанії було затягування часу, щоб у нас не залишилося виходу та не було часу на замовлення велосипедів у Китаї.

Паралельно ми займалися питанням програмного забезпечення та розглядали його від китайських, білоруських, українських та латвійських компаній.

Зробивши замовлення велосипедів у Китаї, ми з нетерпінням чекали на них. Але тут коронавірус, про який ми, як і всі, думали: “А ми тут до чого” – затримав постачання велосипедів на 3 місяці, у зв’язку із зупинкою всіх виробничих підприємств у Китаї.

Довгоочікувані 1000 велосипедів приїхали 1 червня на склад Будпрокату.

До чого тут Будпрокат?

Компанія БУДПРОКАТ виступила в ролі партнера проекту та надала компанії (Байк-НАУ) « bikeNOW » 1000 велосипедів. Весь колектив компанії Будпрокат брав активну участь у тестуванні сервісу та збиранні велосипедів у Києві. 

photo_2020-06-17_18-41-19
5555

Ми завжди виступаємо за здоровий спосіб життя. Любимо Київ і хочемо, щоб місто завжди розвивалося і ставало лише кращим, вважаємо, що сервіс з прокату велосипедів сприятиме розвитку культури здорового способу життя та внесе різноманітність у життя мешканців Києва.

Тепер велосипеди активно роз’їжджають Києвом, радуючи киян, гостей міста та нас.

Ми пишаємось тим, що змогли впровадити це в Україні!